Správný postup lakování motocyklu

Dobrý den, obracím se na Vás s otázkou, jaký je správný postup při provádění renovace motocyklu. Osobně bych jej prováděl následujícím způsobem: opískovat díly na čistý kov, provést klempířské opravy pomocí tvrdé pájky/svařování. Poté nanést štětcem první vrstvu kvalitního základu (EPOLEX ZÁKLAD PROFI S2300). Po zaschnutí tuto vrstvu přebrousit jemným papírem a provést nástřik druhou vrstvou. Po jejím zaschnutí provést nástřik PUR emailem (TELPUR T 300). Je tento postup správný? Dále bych se rád zeptal, jak je to se součástmi vystavenými mechanickému obrušování (vnitřky blatníků). Doporučejete pod vrstvu gumoasfaltu svrchní PUR nátěr nebo by naopak mohl zhoršovat adhezní vlastnosti a má gumoasfalt přjít přímo na základovou barvu? Děkuji, Jan

Odpověď:

Uvažovaný postup je v podstatě správný. V případě potřeby tmelení něktrých míst je vhodné použít některý dvousložkový polyestrový tmel ( např. ""Polytmel .... "" od fa. BKP), tmelení ze aplikuje na základní antikorozní nátěr ,(EPOLEX ZÁKLAD PROFI S2300). Gumosfalt je možné aplikovat jak na základní barvu EPOLEX ZÁKLAD PROFI S2300 tak i na TELPUR T300 ( EPOLEX ZÁKLAD PROFI S2300 + TELPUR T300), . adhezi Gumoasfaltu neovlivní.


Odpovídá:

Pavel Janků (Technická poradna barvy, laky, nátěrové hmoty)
Pavel Janků

Související produkty

id: 973

Máte problém, se kterým si nevíte rady?

Zkuste barevnou poradnu!

Na vaše dotazy odpovídáme každý den.

Zeptejte se i vy!

Kliknutím na tlačítko “Odeslat dotaz” souhlasím se zpracováním osobních údajů.